2011. július 22., péntek

döntöttem..Gt...és kicsit elvonódtam :))

A bürokrácia kitalálta a határidőket, melyeket napok, hónapok, évek szerint kell számítani...aztán van anyagi jogi és eljárási jogi jellegű határidő.. no és van a világ legrövidebb határideje...szubjektív határidő...az egyperces igazság határideje....

Évek hosszú során át, rengeteg egypercesben volt részem: egyperces novellában...egyperces élvezetben...egyperces késésben...egyperces elő-,köz-és végjátékban...egyperces hírlevélben...egyperces tréfában...egyperces szerelemben...no, de egyperces igazságban??? - ezidáig nem volt szerencsém részesülni...és tessék relatíve most, összefutottam vele...hogy összefutottam enyhe megfogalmazás...nekirohantam fejjel!!...gondolván "áh...az egyperceseken mindig egy perc alatt túl van az ember lánya..aztán aaannyi...és egyébként is szilárd lábakon áll az önbizalmam..." -gondoltam nem kis szerénységgel...

Tudásom, tapasztalatom és libbenő kis ruhácskám nyújtotta biztonságburokban...kacéran és céltudatot sugárzó, enyhén összehúzott szemöldökkel, harci színeket aurámra festve....közelítettem...olyan sok himihumi amerikai film mosta lúgosra agytekervényeim, hogy a kisujjamban volt a kerribredsókodás...így a hülyék ( csak mások által észlelt )  túlzott magabiztosságával : egy mozdulattal kitéptem egy kötelmi jogi mű mellől ... azt, hogy miért pont Őt?? (mint később kiderült az  egyperces igazság forrásanyagát, a Gt.t....) fogalmam sem volt!!


Mai napig megválaszolatlan kérdés számomra is, hogy mi alapján döntöttem...a Gt. mellett ...nem volt új...nem volt attraktív fedőlapja...vékonyka volt...a robusztus kötelmi jogi kiadvány mellett...de Ő volt... legalábbis úgy éreztem...

Mert szakosodni kell...és dönteni...jól vagy rosszul, de dönteni kell...és én Mellette döntöttem...a részvénytársaság, részvénykönyv és gazdasági társaság mellett....a Gt. mellett...része lett az életemnek ...egyik mozdulatról a másikra...



"Vigyázz!! nem neked való!..olyan száraz és rideg..és engedd meg a személyeskedést- olyan " kőszívű." - aggódott miattam K. Barátnőm...
Hm...-gondoltam...K. paradoxonokban nyilatkozik...nagyon meg akar óvni...valamitől...kőszívű emberrel már találkoztam, de, hogy kőszívű Gt. is létezik...erre csak most tudok igenlően válaszolni...

Nálam a "megtudomcsinálnierősvagyok és rettenthetetlen"  lemez volt elindítva... így lélekben eltántoríthatatlan lettem második választottamtól...a Gt.-től!! Velem van reggel-délben- este..és őszinte leszek...éjjel is...pedig ő az igazán egyperces igazság, a világ legrövidebb igazsága...jelen pillanatban is változásban van...mialatt írom ezeket...valaki épp saját szája íze szerint próbálja alkalmazni, ahogyan én is a sajátom szerint...

Első alkalommal ...csak úgy felütöttem...és abban a pillanatban hozzám szólt ( és nem adagoltam túl a zöld teát és a kelleténél több MemoLife sem volt bennem) ..."adok egy percet...kérdezhetsz bármit ... és én elmondom neked...az Igazat...óra indul!..."- ettől lefagytam...ott...és akkor...

Azt azért tudjuk, hogy egy kérdés megfogalmazásához minimális tárgyi- témaköri ismeret szükségeltetik ...akkor én mindezek híján voltam...így kívülálló számára...hallgattam!- bennem azonban a szakmai gépezet kattogott...remek lehetőség...megkérem fedje fel a kiskapukat....a joghézagokat...átfedéseket...ellentmondásokat.. árulja el a gyenge pontjait...- de a gondolat elrabolta kiszabott  igazság percem...így az  egyperces Gt.s igazságom  nem került a felszínre...egyelőre!...

Olyan  számomra, mint egy jutalom...egy ajándék...egy energia forrás ...egy beszélő Gt....aki egyperces igazságok tudója....mennyei ajándék...megőrzöm...ameddig hatályos...
Elutazom, velem Van...hazajövök, velem Van... kis helyen elfér ..többnyire a fejemben, de nyomtatott formátumban is csak A5-ös méretű...

A Gt.t én akartam, mert engem akart a Gt.!!- nem egyszerű eset...lassan patológiai  :) ... bele lehet ám bonyolódni ...rendesen...de döntöttem...ő az utam...járni fogom...mit járni...masírozni!! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése