2011. július 15., péntek

A Hősök megismerésének tilalmáról...

Én úgy vagyok, hogy szívesen ismerek meg új embereket...de vannak, akiket több év  eltelte után sem akarok megismerni, felismerni.... félek csalódnék Bennük...és valójában azt sem tudom eldönteni , hogy Illúziók vagy Valóságok??

Akiket Hőssé tesz a róluk alkotott elképzelés és az álom  megtartja fényüket és varázsukat, nos Őket akarom  én is megtartani, egy általam, tudatosan és szigorú szabályok alapján  kialakított álomvilág határain belül ...
Ők...vannak..és, mint említettem nem szeretném megismerni őket...mi több soha nem akarok Velük beszélgetni, Róluk hallani vagy bármit is tudni érzéseikről, gondolataikról, vágyaikról, álmaikról...nem....

...és nem azért, mert haragszom vagy neheztelek   rájuk gyerekes hiányosságaik miatt,...  ... nem, egyszerűen  annyira Fantazmagóriák, hogy képtelenség belepréselni Őket a hétfőtől-hétfőig tartó életembe...ha meg bepasszírozom őket, egy két órácskára...szétzúzzák Energetikai inspiráció országom...( itt lakik a cekker, prakker,stb.)

Éjszakánként álmomban: megmentettek , megvédtek, lovagok és úriemberek voltak...eveztek hullámzó tengeren...meghűtötték a forró levest...
Nappal : tornyokról meséltek...vizsgán éreztem fogják a kezem, súgnak a fülembe...és én szerettem Őket...nagyon...ijesztően...abban az Álomban...de csak abba a díszletbe fértek bele...és mint Lidércek... a lemenő nappal szállták meg elmém és testem minden sejtjét és napfelkelte előtt eltűntek...tátongó ürességet hagyva a lelkem házában...

A Titkot, a Misztériumot tudatosan  meg kell őrizni és homályban kell tartani... régi bölcsesség..
...az érdeklődés megszűnik, amint hétköznapivá silányul a Titok...a Hős stresszes, egoista, gerinctelen barom lesz...nem köszönöm...én éppen ezt a Hőstelenítést nem akarom látni...nekem szükségem van az álmokra...a Hőseimre...

A legizgalmasabb dolgok, mint tudjuk az agy működésének következményei, szüleményei...kevesebb információ birtokában ... kellő képzelőerő és emóció  keveredése folytán megszületik a hétköznapok mennyei leképzése...a szemi-realitás...egy álomvilág...

Szóval a Hősök,Hősök...őket nem akarhatjuk megismerni, megérteni, birtokolni, számonkérni, nyomonkövetni...Nekik más a szerepük...az Ő feladatuk a hősködés....lássuk mire képesek???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése